2017(e)ko maiatzaren 29(a), astelehena

Kaixo lagunok!

Gaurkoa honetan, Oinarrizko Hezkuntzako Curriculumaren zehaztapen mailak ekartzen dizkizuegu, ikusi dezakezutenez, taula formatuan igo dugu, informazioa errazago uler dadin.

Espero dugu gustukoa izatea eta erabilgarria aurkitzea, hurrengora arte!

The Special Ones taldea

                   MAILAK
Ezaugarriak
1.MAILA
2.MAILA
3.MAILA
4.MAILA

Dokumentua
OCD: Oinarrizko curriculum diseinua.

ICP: Ikastetxeko curriculum proiektua.
Unitate didaktikoak.
A.C.I.: Banakako Egokitzapen curriculuma.

Definizioa
Ikasleek ikasi behar duena zehazten duen dokumentua zer, nola, noiz… ikasi eta ebaluatzen./ Gizarte batek behar eta eskatzen dituen hezkuntza arloko helburuen interpretazioa. Derrigorrezkoa da dokumentu hau jarraitzea, ez da hautazkoa.
ICP: Eskaintza formatiboa eta akademikoa non diseinu curricularraren elementu tipikoak garatzen diren(helburuak eta lehentasunak, edukiak, metodologiak, materialak eta errekurtsoak eta ebaluazioa) Irakasle taldeak ezarritako ekintzak biltzen dituen dokumentua.
Ikasturtean zehar aurrera eramaten diren osagaiak eta unitate didaktikoak.(Irakasle bakoitzak ezarritakoak)
Ikasle batentzat garatutako hezkuntza proposamenaren elementu ezberdinetan egiten diren egokitzapen edo aldaketak dira, bere hezkuntza behar bereziei erantzutea duelarik helburu,  ezin dena bere klasekideekin banatu.

Izaera
Derrigorrezkoa. Gidatzailea eta preskriptiboa.
Hautazkoa eta gidatzailea.
Hautazkoa eta aldakorra, pertsonala.
Hautazkoa eta antolatzailea.

Arduraduna
Egilea
Gobernu Zentralak.
Ikastetxea: Arduradunak (klaustroa/irakasle taldea), osagaiak erabakitzen ditu.
Irakaslea, hezitzailea, tutorea… Irakasle bakoitzak bere ikasgaian edo betebeharretan.
Irakasleak, tutoreak, espezialistak.


Baldintzatzaileak
LOMCE.
Oinarrizko curriculum diseinua. Heziberri.
ICP: Ikastetxeko curriculum proiektua.
Gizabanakoen ezagutza.
Unitate didaktikoak.

Osagarriak
Konpetentziak, metodologia, denboralizazioa, edukiak, ikasi eta ebaluatu.
Zer? Eduki/ zertarako Helburuak eta konpetentziak
Noiz? Zikloka, denboralizazioa.
Helburuak, metodologiak, ebaluazio irizpideak, baliabideak, edukiak…
Edukiak, jardueren sekuentziazioa, metodologia, helburuak, denboralizazioa, ebaluazio irizpideak….
Helburuak, edukiak, ebaluazioa, metodologia eta oinarrizko konpetentziak.

Adibidea
Eusko Jaurlaritzaren webgunean:

Ceip Almanzorren ikastetxeko kurrikulum proiektua:

http://ceipalmanzor.centros.educa. jcyl.es/sitio/upload/PCC.pdf





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina