Gaurkoa honetan, Oinarrizko Hezkuntzako Curriculumaren zehaztapen mailak ekartzen dizkizuegu, ikusi dezakezutenez, taula formatuan igo dugu, informazioa errazago uler dadin.
Espero dugu gustukoa izatea eta erabilgarria aurkitzea, hurrengora arte!
The Special Ones taldea
MAILAK
Ezaugarriak
|
1.MAILA
|
2.MAILA
|
3.MAILA
|
4.MAILA
|
Dokumentua
|
OCD: Oinarrizko curriculum diseinua.
|
ICP: Ikastetxeko curriculum proiektua.
|
Unitate didaktikoak.
|
A.C.I.: Banakako Egokitzapen curriculuma.
|
Definizioa
|
Ikasleek ikasi
behar duena zehazten duen dokumentua zer, nola, noiz… ikasi eta ebaluatzen./
Gizarte batek behar eta eskatzen dituen hezkuntza arloko helburuen
interpretazioa. Derrigorrezkoa da dokumentu hau jarraitzea, ez da hautazkoa.
|
ICP: Eskaintza
formatiboa eta akademikoa non diseinu curricularraren elementu tipikoak
garatzen diren(helburuak eta lehentasunak, edukiak, metodologiak, materialak
eta errekurtsoak eta ebaluazioa) Irakasle taldeak ezarritako ekintzak biltzen
dituen dokumentua.
|
Ikasturtean
zehar aurrera eramaten diren osagaiak eta unitate didaktikoak.(Irakasle
bakoitzak ezarritakoak)
|
Ikasle
batentzat garatutako hezkuntza proposamenaren elementu ezberdinetan egiten
diren egokitzapen edo aldaketak dira, bere hezkuntza behar bereziei
erantzutea duelarik helburu, ezin dena bere klasekideekin banatu.
|
Izaera
|
Derrigorrezkoa. Gidatzailea eta preskriptiboa.
|
Hautazkoa eta gidatzailea.
|
Hautazkoa eta aldakorra, pertsonala.
|
Hautazkoa eta antolatzailea.
|
Arduraduna
Egilea
|
Gobernu
Zentralak.
|
Ikastetxea:
Arduradunak (klaustroa/irakasle taldea), osagaiak erabakitzen ditu.
|
Irakaslea,
hezitzailea, tutorea… Irakasle bakoitzak bere ikasgaian edo betebeharretan.
|
Irakasleak,
tutoreak, espezialistak.
|
Baldintzatzaileak
|
LOMCE.
|
Oinarrizko curriculum diseinua. Heziberri.
|
ICP: Ikastetxeko curriculum proiektua.
Gizabanakoen ezagutza.
|
Unitate didaktikoak.
|
Osagarriak
|
Konpetentziak,
metodologia, denboralizazioa, edukiak, ikasi eta ebaluatu.
Zer? Eduki/
zertarako Helburuak eta konpetentziak
Noiz? Zikloka,
denboralizazioa.
|
Helburuak,
metodologiak, ebaluazio irizpideak, baliabideak, edukiak…
|
Edukiak,
jardueren sekuentziazioa, metodologia, helburuak, denboralizazioa, ebaluazio
irizpideak….
|
Helburuak,
edukiak, ebaluazioa, metodologia eta oinarrizko konpetentziak.
|
Adibidea
|
Eusko Jaurlaritzaren webgunean:
|
Ceip Almanzorren ikastetxeko kurrikulum proiektua:
http://ceipalmanzor.centros.educa.
jcyl.es/sitio/upload/PCC.pdf
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina